Pages - Menu

14 Nisan 2013 Pazar

JAMIE McGUIRE - TATLI BELA


Kitap hakkında ne yorum yapacağımı bilemiyorum desem :P Keyifle okuduğumu itiraf ediyorum ama inişli çıkışlı ilişkileri beni delirtmedi diyemem. Obsesif olduklarını düşünsem de aralarındaki aşkı sevdim. Hele öyle sahneler vardı ki okuduktan sonra işte bu dedirtti bana. Travis ne istediğini bilen bir karakter olduğu için onu çok sevdim, tabi çok ağır hataları da oldu ama onlar olmasaydı da tatsız tutsuz bir kitap olurdu kanımca.Travis için ayrı üzüldüm, Abby için ayrı… Kitabın hikayesi iyi hoş da karakterlerin yaşlarının küçük olması hikayeyi ciddiye almamı zorlaştırdı diyebilirim, sanırım tek kusuru bu oldu.
Aşıksan başın belada!
Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.
İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?
Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.
Gayet akıcı bir kitaptı, sevdim. Sorunlu karakterlerin yer aldığı romantik kitapları seviyorsanız, bu kitabı kesinlikle okumalısınız. Bu kitap için benim puanım 4. Bir de Travis’in ağzından yazılmış kitabı okuyayım, bakalım puanım değişecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder