Pages - Menu

9 Nisan 2013 Salı

Lisa Kleypas - Nisan Yağmurları



Lisa Kleypas’ın her kitabını seviyorum dersem yalan olur ama çoğu kitabını favori yazarlarımın yazdığı kitaplardan daha çok seviyorum. Mesela serinin üçüncü kitabı ‘Sevgim Sana Ait’, okuduğum en iyi historicallardandır benim için. Çünkü ben tarihi kitaplarda çoğu zaman eğlenceli diyaloglar arayan bir okuyucu olmuşumdur. Aslında bu kitap hakkında da çok şey yazmak isterdim ama üzerinden çok zaman geçti, tekrar okuduktan sonra belki hakkında detaylı bir yazı yazarım :)

 Arka kapakta ne yazıyormuş:
Uygun bir koca arayışıyla geçen üç Londra sezonunun ardından Daisy Bowman’ın babası, kızına kesin bir dille koca bulması gerektiğini söyler. Hem de hemen. Ve eğer Daisy uygun bir talip bulamazsa, babasının seçtiği adamla evlenmek zorunda kalacaktır: acımasız ve soğuk Matthew Swift’le. Daisy dehşete düşmüştür. Bir Bowman yenilgiyi asla kabul etmediği için, o da biriyle… Matthew dışında herhangi bir taliple evlenmek için her şeyi yapmaya karar verir. Ama Matthew’un dayanılmaz çekiciliğini hiç hesaba katmamıştır… ve kısa süre sonra aralarında ikisinin de karşı koyamadığı ateşli bir aşk başlar. Daisy yıllardır nefret ettiği Matthew’un aslında hayallerinin erkeği olduğunu öğrenecektir.
Serinin dördüncü kitabı Nisan Yağmurları, beklediğim etkiyi bende yarattı. Özeti ilk okuduğumda bu hikaye çok eğlenceli olacak demiştim ve öyle de oldu. Mathew karakterini pek bir sevdim. Daisy kızımızın Matthew hakkında öyle olumsuz düşünceleri vardı ki bazen ben bile şüphelendim, doğru seçim mi diye. Özellikle Daisy’nin ablası Lilian adamın her bir tavrının altında yaran bir plan olduğunu düşündüğünden –adamın iç sesini duyduğum halde- ben de istemiyorum onu diyecek hale gelmiştim o derece:P Bir insanın üstüne bu kadar gidilmez.. Ama Daisy ve Matthew aşkını, St. Vincent ve Evie aşkından bile çok sevdim diyebilirim.

Benim için iyi bir historicaldı, bu yüzden 5 puanı haketti. Eğlenceli ve aynı zamanda duygusal bir historical arıyorsanız tam size göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder