Pages - Menu

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Jennifer L. Armentrout - Obsidiyen


Okudum okudum! Sonunda bir kitabı bitirdim! Yazamadığım süre boyunca inanın hiç kitap okuyamadım. Cambridge'in güzel havası beni öylesine mest etti ki, her günümü değerlendirmeye çalıştım, inanın gecelere kadar parktan dışarı çıkmadım. Neyse ki ramazanın gelmesiyle içkiyi kestim. Hoş içmesem bile hiçbir yerden de eksik kalmıyorum, o da bir gerçek. Uzun aradan sonra okumak için seçtiğim kitap Lux serisinden Obsidiyen oldu. Yazarın melez serisini çok sevdiğimden, kalemine güveniyordum ve beklentilerim beni yanıltmadı. Harika bir kitaptı, gerçi diğer kitaplarında olduğu gibi yaş ortalaması bunda da küçüktü ama ben hayal gücümle onu bir 25-26 yapmayı başardım. Kitap kahramanlarını çok sevdim, hele de kızı (normalde kız karakterleri biraz itici bulurum da) erkek karakter de tam onun zıttı, bir sinir bozucu ki anlatamam. Yani gel-git karakteriyle beni kendine bağlamadı da değil ama kızın dediği gibi tam öküz. İkisinin arasındaki elektriklenme kitabın her sayfasında hissediliyordu ki bu da zaten benim aşk kitabında en çok istediğim şey. Çabucak biten ikinci kitabı merak ettiren tatlı mı tatlı genç yetişkin kitabını size şiddetle tavsiye ediyorum. Daha fazla detay verip de heyecanı kaçırmak istemiyorum çünkü ben kitap konusunu okumadan başladım belki de bu yüzden büyük keyif aldım.
Lux 1 -Obsidiyen

Her şeye yeniden başlamak çok berbat.
Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.
O, ağzını açtı.
Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.
Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.
Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemonın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.
Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemonın yanından ayrılmamaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder